Cum sa faci abonati pe Youtube

Daca vrei sa stii cum sa faci abonati pe Youtube, am cateva sfaturi care sa te ajute.
Sunt sfaturi deja testate de multi alti youtuberi asa ca poti profita si tu de ele.

Atunci cand iti faci un canal nou de Youtube, vii cu asteptari mari. Astfel in mintea ta exista deja anumite numere pe care ar trebui sa le atingi pana la o anumita data. Doar ca realitatea este alta si multi sfarsesc prin a abandona, dezamagiti.
Atunci cand incepi un canal de Youtube, nu uita ca nu ai dreptul la absolut nimic, in special la abonati. Trebuie sa muncesti din greu si sa tragi zi si noapte pentru a castiga fiecare vizionare si fiecare abonat.

Totusi, exista lucruri care te pot ajuta sa cresti numarul abonatilor mai repede.

Construirea unei relatii cu publicul tau trebuie sa fie o prioritate
Abonatii sunt castigati prin construirea unei relatii cu publicul tau, iar acest lucru poate fi realizat in mai multe moduri diferite.
Desigur, cel mai evident este la nivel personal. Stai in fata unei camere, ceea ce inseamna ca publicul se poate conecta direct cu tine, iar vloggerii vor construi abonati cu siguranta in timp ce isi spun povestea.
Dar poate fi si la nivel educational. Stiu multe videoclipuri in care am vizionat ceva si am avut acel moment in care am inteles totul, si asta m-a facut sa dau clic pe butonul de abonament imediat. Acest tip de comportament privitor la abonare se intampla foarte des cu canalele educationale si cele de “Cum sa”. Problema cu acestea este ca, de obicei, utilizatorul doreste doar un raspuns specific la o intrebare specifica pe care i l-ai dat, si atunci nu mai sunt interesati de continutul tau. Dar aceasta este natura YouTube – abonatii pot cauta lucruri diferite pe canale diferite.
Cred ca in cele din urma, daca poti stabili o relatie cu publicul tau si sa-ti creezi un anumit nivel de incredere, acestia vor fi cei mai valorosi abonati care vor investi nu doar in videoclipul pe care tocmai l-au vizionat, ci si in continutul viitor al canalului tau.

Creaza mai mult continut care stii deja ca functioneaza
Exista o metoda dovedita deja pentru a obtine mai multi abonati mai repede si asta este sa analizezi datele de pe propriul canal pentru a vedea ce videoclipuri transforma privitorii in abonati. Acest lucru se poate realiza urmarind Datele statistice din Youtube Studio. Este rezonabil sa crezi ca daca aceste videoclipuri transforma spectatorii in abonati, ar trebui sa faceti mai mult continut pe temele respective.

Fii constant cu programul tau de incarcare – ofera spectatorilor un motiv de abonare
A fi consecvent are mai multe forme si dimensiuni diferite, dar una dintre cele mai importante este consistenta programului. Asigura-te ca vei continua sa postezi, astfel incat oamenii sa revina la continutul tau, dar cel mai important, sa ramai consecvent in alegerea subiectului tau. E dovedit ca este nevoie de trei videoclipuri pentru a converti un spectator intr-un abonat:
Primul videoclip creeaza constientizare despre cine esti si ce faci pe YouTube. Al doilea videoclip creeaza acea consecventa. Acum, ei stiu ce faci si ca le place continutul. Al treilea videoclip, creeaza un impuls mai mare legat de increderea acodata tie si de aici poate veni abonamentul.
Daca sari de la un subiect la altul, este posibil sa nu treci niciodata de stadiul de constientizare a continutului tau. Stiu ca acest lucru poate parea contraproductiv in acest moment, dar trebuie sa va concentrati pe un anumit subiect adica lucrul despre care esti cel mai pasionat si despre care poti spune cele mai bune povesti.

Trateaza-i pe spectatori ca oaspeti – fa-i sa inteleaga cat mai usor despre ce este canalul tau
Ia in considerare spectatorii ca oaspetii tai si primeste-i cu caldura in casa ta. Ofera-le un tur ghidat, astfel incat sa stie unde este totul, iar acesti invitati vor deveni in curand prieteni. Ce vreau sa spun prin acea metafora? Aranjeaza prima pagina a canalului tau! Aceasta va include crearea unui banner care va spune repede audientei tale ceea ce faci in cinci secunde si incarcarea unui videoclip trailer care reprezinta cel mai bine tipul de continut pe care il faceti.
De asemenea, creati intotdeauna playlisturi care va ajuta sa informati vizitatorul cu privire la subiectele pe care le acoperiti si sa afisati incarcari recente, astfel incat oamenii stiu ca mai produceti continut.

Cere privitorilor sa se aboneze – probabil o vor face
Uneori, trebuie sa le spui spectatorilor ce trebuie sa faca pentru ca ei nu o vor face singuri. Nu e nimic in neregula cand ceri ocazional un pic de ajutor publicului tau si, daca o faci prea mult, publicul tau te va anunta. Daca nu ai mai incercat pana acum, cu siguranta, da-i drumul si incearca sa faci ceva distractiv.

Devino inventiv cu indemnul la actiune (CTA – call to action)
In general, cand ceri publicului tau sa faca ceva, este ceea ce se numeste un indemn la actiune. Dar poti fi mai subtil. Ar putea sa apara elemente grafice pe ecran la care nici macar nu faci referire. Pur si simplu cauta pe Google „Youtube subscribe animation” si vei gasi o multime de optiuni gratuite pe Internet.

Ai grija sa pui o marca pe clipurile tale
Vrei sa stii ceva care ar putea creste cresterea abonatilor cu 500% – filigranul tau de marca. Multi creatori video isi folosesc pur si simplu logo-ul canalului. Iti recomand insa sa folosesti un buton de abonare ca acesta, deoarece dand peste un astfel de buton urmarind clipurile pe PC, oamenii se pot abona la canal.
Cand am trecut la acest buton de abonat, rata mea de abonare din aceasta sursa a crescut mult! Ca un cadou gratuit pentru tine, gasesti pe site, la descarcari gratuite un buton pe care sa il folosesti. Pentru mai multe informatii despre cum sa implementezi acest lucru pe propriul canal YouTube, urmareste acest videoclip: “Cum pui buton de abonare pe videoclipul Youtube (varianta 2020) – watermark” de pe canalul Meps SEO Romania.

Apeleaza la Tabul Comunitate si Momente YouTube
Nu orice creator poate produce videoclipuri in fiecare zi, dar ar trebui sa produca totusi continut in fiecare zi. Cum? Daca ai peste 1.000 de abonati, poti posta actualizari de stare, pune intrebari, posta sondaje de vot si promova videoclipuri prin fila Comunitate YouTube. Daca ai timp doar pentru a posta un videoclip pe saptamana, ai intotdeauna cinci minute pentru a posta o actualizare in tab-ul Comunitate.
Acelasi lucru este valabil si pentru Momente Youtube daca ai acces la acesta. Creaza videoclipuri scurte de forma verticala pe care le poti inregistra rapid pentru a mentine audienta la curent cu ceea ce faci. Poti face chiar raspunsuri video la intrebari prin aceasta caracteristica, care este destul de minunata pentru a construi relatii si a stabili incredere cu publicul tau.

Ajuta canalul YouTube sa interactioneze cu cei neabonati!
Stiu ce gandesti in acest moment. Fila Comunitate si Momentele YouTube sunt foarte bune pentru abonatii mei, dar ce pot face astea pentru neabonati? Ei bine, iata lucrul ciudat. Postarile din Comunitate si Momentele YouTube pot ajunge la persoane care nu s-au abonat la continutul tau, dar au vizionat continutul tau sau continutul tau legat de ceea ce este interesant pentru acei neabonati. Este adevarat! Postez regulat in fila comunitatii canalului meu si deseori primesc comentarii de la utilizatori care nu sunt abonati la canalul meu. Nu pot face nimic in aceasta privinta, dar apreciez YouTube ca vrea sa ma promoveze si la alti oameni care inca nu au apasat butonul de abonare.

Vorbeste despre abonatii tai in clipurile tale
Poate ca nu ai acces la tab-ul Comunitate sau la Momentele Youtube. Dar aveti acces la comentariile de pe clipurile YouTube. Ar trebui sa raspunzi la fiecare comentariu atat timp cat poti, deoarece acest lucru se leaga din nou de sfatul de a consturi relatii si a obtine increderea publicului tau. Intotdeauna este un sentiment minunat pentru comentator sa stie ca cel care a creat videoclipul acorda atentie la ceea ce spune si raspunde la comentariile lui. Si eu incerca sa fac asta pe canalul Meps SEO Romania cu fiecare videoclip pe care il fac. Si exista si alte modalitati de a-ti recunoaste comunitatea, de asemenea, precum referirea la comentarii in videoclipuri. Daca poti face publicul sa se simta special, exista sanse mult mai mari ca acestia sa investeasca in tine.